Кошик
689 відгуків
Раєвської 25, Харків, Україна
Додати відгук
Benzoman
+380 (98) 162-89-72
+380 (50) 367-62-92

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Я можу обміняти чи повернути товар? Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки Збережено всі ярлики та заводське маркування Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Що ви не можете повернути? На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках: Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу) Вироби, які мають сліди користування Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні Де і як можна зробити обмін чи повернення? Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі за адресою: м. Харків, вулиця Олени Стасової 25, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 15-00 Телефон: 0 800 330 171. Якщо ви мешкаєте не в Харкові, можете відправити товар назад за допомогою служб доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner