Кошик
689 відгуків
Раєвської 25, Харків, Україна
Додати відгук
Benzoman
+380 (98) 162-89-72
+380 (50) 367-62-92

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка у відділення "Нової Пошти" по всій Україні За допомогою доставки "Нової Пошти", Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України В середньому, доставка займає 1-2 дні, під час замовлення наші менеджери узгодять з Вами дату доставки перед відправкою товару. Вартість доставки товарів Новою поштою у відділення складає від 50 грн Вартість доставки великогабаритних товарів становить від 100 грн
  • Доставка кур'єром Нової поштиДоставимо Ваше замовлення додому!

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Готівкою
  • Післяплата

Гарантія:

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

Порушено збереження гарантійних пломб
Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
Було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
Неправильно заповнений гарантійний талон
Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

Природний знос чи вичерпання ресурсу
Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
Ушкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі чи неправильним підключенням до електромережі
Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner